torsdag 1 oktober 2009

TORSDAG

Började denna dag med sovmorgon, var upp och vinkade av barnen då dom gick till skolan och hoppade sedan i säng igen och sov till halv 10, skönt! Hann lagom upp och käka lite frukost så kom Tim, Emil och Nettan och hälsade på sin gamla mormor:).
Fullt ös som vanligt på lilla Tim - Emil han sov och sov....en riktig sömntuta är han:).
Tim och Anton



Tim gungar i hokus-pokus stolen.




Och Emil han sov som sagt, vad man än gjorde med honom...

******************************************************
På Måndag börjar mitt nya liv:), jag ska komma i form! Hoppas jag i allfall...


Ja, nu är det ju inte första gången jag börjar mitt nya sunda liv:), det har jag gjort ungefär hundra gånger si så där.....Men skam den som ger sig! Känner ju att jag verkligen måste göra något åt min hälsa och kropp - jag behöver gå ner ca. 20 kg och jag behöver få bättre kondition och ork...Jag vet att jag är av naturen ganska lat:), tar det emot för mycket är jag inte sen att ge upp och det är ju såklart min stora svaghet när det gäller att kunna lyckas...Men jag hoppas att den här "kursen" med träff en gång i veckan ska ge mig en "spark i baken" och inspiration....vi får väl se, men jag känner mig i allfall väldigt hoppfull just nu......

Ja nu är det dags att packa ihop mitt "pick och pack" och dra till jobbet snart, när denna natt är gjord har jag en vecka långledigt att se fram emot....skööönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar