måndag 5 oktober 2009

SHOPPING MED MERA....

I Lördags var det shopping och Kupolen i Borlänge som gällde för mig, ungarna samt kusin med dotter....Ont i fötter och ben efter allt travande runt på alla affärer:) - Men trevligt sällskap förgyllde ju det hela som tur var:).
Hittade en hel del åt ungarna som skulle "rustas" inför vintern. Bl.a. detta:
Riktigt gosiga varma och sköna vinterskor åt Linn.


Jacka och mössa till Linn.


Jacka, mössa och vantar till Frida (skor hittade vi inga som passade damen,
så det får vi fortsätta leta efter...).

Köpte ingenting åt mig själv, hann faktiskt inte ens titta efter det:), fullt upp att lyssna och titta på två "handlingssugna" tjejer:) - och det var ju deras "shoppingtur" idag...


******************************

På kvällen när vi kom hem "invigde" vi bastun på nytt...Nu har vi vattnet indraget och klart o kan duscha...så skönt att ha nära till vattnet när man vill svalka sig från hettan. Så nu när gubben är klar med det projektet ska vi snart börja på nästa...Det blir målning och tapetsering av hallen, som jag vill ha klart till första advent...Ska börja fundera på färger nu, kul men svårt...

Förra hösten fixade vi köket...tänk sån skillnad det blev...

Före

och efter...

******************


Avslutar med en bild på Anton som fyllde tre år i Torsdags:). Presenten vart en påse ostkrokar, hans älsklings snacks:).

1 kommentar:

  1. Hej kussen
    vad kul att du läser min blogg, ja nu har jag ju din också jättekul, då kan vi följa varandras liv lite ändå.
    Sköt om dig kram kicki

    SvaraRadera