fredag 16 oktober 2009

FREDAG

Hej och hå....full fart har de varit denna dag:). Först sova efter natt-jobbet, sedan upp och full fart i princip fram till nu när klockan är halv tolv...Har hunnit med att handla presenter till Tim och Tommy som vi ska gratta i morgon och även sprungit runt på diverse andra affärer och uträttat ärenden...Hann lagom hem och laga lite mat och sedan kom Jussis systrar med familjer och mina två "storbarn" med sin pojk/flickvän och mina barnbarn Tim och Emil såklart...för att fira min födelsedag i efterskott, det vart fika med tårta och annat smaskigt och jag fick fina presenter:).

När "kalasandet" var över satte jag igång att göra en smörgåstårta tills i morgon då min mamma och pappa kommer...första gången jag gjort en sån´, det var lite svårt tyckte jag att få dekorationen fin..men den får väl duga för att vara gjord av en nybörjare:) - vi får väl se i morgon om den går att äta också:).




Jag fick förresten bl.a. tvålar från Klockargården i Norberg av mina barn, som jag önskat mig:) - kanon sköna skrubb-tvålar - en favorit i duschen. river lite i skinnet och lukar dessutom gudomligt gott...


Nä, nu orkar jag inte mer idag...bäst att sova för jag tror morgondagen blir lika intensiv som denna dag har varit...och trevlig också såklart:). Lite "kalasande" hemma i morgon igen med mor o far och sedan fira Tim och Tommy på kvällen. Ha, ha det blir dåligt med nyttigheter denna helg, men får väl ta igen det sedan....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar