fredag 23 oktober 2009

ÄNTLIGEN FREDAG

Jobbade i natt igen, så förmiddagen tillbrinagde jag i bingen....vaknade tidigt, strax efter tolv,låg kvar och blundade och intalade mig att jag skulle sova lite till....men det gick inte alls -så vid ett sa jag åt mig själv: - Varför ska jag ligga här och glo, lika bra att kliva upp...
Var på vattengymnastik med "kom i form-gruppen", var himla skönt...34 grader i vattnet hade kunna legat kvar där och flytit runt hela eftermiddagen och kvällen, men personalen ville väl gå hem, Fredag eftermiddag och allt:), så jag fick väl snällt kliva upp....
Väl hemma lagade vi lite god mat idag, fläskfiléfryta med vitlöksås och färsk pasta, mums!
Sedan tog vi itu med att skruva ihop hallmöblerna som vi var till Avesta och köpte igår, vart riktigt nöjda. "På egen risk" handlade vi möblerna på Jysk, trots lite dåliga erfarenheter sedan tidigare:), men vi tog det säkra före det osäkra och "förstärkte" möblerna lite - så nu känns det som dom håller för en elefant:).


Nu är Jussi och Frida ute på kvällspromenaden med Anton, Linn är på disco på fritids på skolan här intill, jag ska gå och möta henne och kompisen som ska sova här klockan tolv i natt då det slutar....så nu gäller det att försöka pigga upp sig och hålla sig vaken fram tills dess då.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar