onsdag 7 oktober 2009

GODMORGON

Godmorgon....Frukosten avklarad snart väntar en timmes promenad med voffsingen...Men först värmer jag upp med att kika runt på datorn:).

Igår hade jag Nettan, Tim och Emil här på dagen, full rulle som vanligt...Lilla Emil har blivit prickig som en prickigkorv:), stackarn...ser inte så skönt ut, men han verkar inte lida av det. Nettan och han var till BVC på kontroll och dom sa att det bara var vanliga hormonprickar, så det går väl över så småningom. Jag var barnvakt åt Tim när dom var iväg. Jag har köpt en fodrad höstdress åt Tim som fyller 2 nästa vecka, han fick den i förskott igår...eftersom den ju verkligen behövs nu, det har ju varit så kallt. Resten av presenterna spar vi till den riktiga födelsedagen:).

Igår kväll läste jag ut Fyrvaktaren...Den var kanonbra och rekommenderas såklart varmt! Tycker Camillas böcker bara blir bättre och bättre. Nu får man vänta minst ett år på nästa igen...blir en lång väntan.

Denna dag står inget särskilt på schemat...Så det känn som det blir en sån där skön "slappardag"....såna gillar jag:). Ja, ikväll ska vi vara barnvakt när Nettan och Tommy ska gå på bio: "Flickan som lekte med elden" - Vi själva ska gå och se den i morgon kväll...ska bli spännande att se om den är lika bra som den första filmen "Män som hatar kvinnor", den tyckte jag var kanonbra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar