onsdag 28 oktober 2009

ONSDAG

Redan Onsdag, veckan går fort då man är ledig...vips så är det Fredag o dags att ta itu med jobb-helg...Ja, men vi tar en dag i taget först:), bäst så...
Vaknade lite tidigare idag, vid nio redan...Käkade lite frukost och gav mig iväg med hunden på den "backiga" promenadvägen - allt för att bränna fett:).
Har sedan mest tagit det lugnt hela dagen, gjorde ett litet ryck med målningen nu i kväll hade lite såna där små-pill grejer kvar som jag gjort klart.
Känner mig lite "mysko" och lite smått illamående i kväll, så jag hoppade av kvällspromenaden och lät ungarna och gubben ta den...får väl hoppas det går över - för någon magsjuka vill jag inte ha....blä.....
Ska ta o lägga mig och glo på tv en stund tror jag innan det blir dags att krypa till kojs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar