måndag 12 oktober 2009

FÖDELSEDAG MED PULSTEST

Ja, då var man ett år äldre igen då:). Åren går fortare och fortare...i den här takten är man snart gammal och grå:) - ja, grå är jag ju redan förresten:).

Fick fina örhängen från snö av ungarna + fina blommor och en "Restaurang-myskväll" någon helg här framöver av min gubbe (restaurangbesöket önskade jag mig själv, gillar att få "upplevelser"). Tårta spar jag med till Fredag kväll med mina stora barn och svägerskorna med familjer och sen kommer mor och far på Lördag...

************************

Har idag varit på Kom i form-gruppen, var vid motionsspåret och gjorde pulstest, som jag redan visst har jag urdålig konditon - men man måste ju börja någonstans - och jag har ju börjat på detta för att jag ska BLI i bättre form...så det är bara att kämpa på nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar