onsdag 30 september 2009

ONSDAG


Idag började jag då dagen med att sova....som sig bör då jag jobbat natt.
Kallt som f-n börjar det bli nu,har fått lov att skrapa rutorna på morgonen i två dar nu...det gillas inte, men jag får väl bege mig till uthuset och rota runt i röran och se om jag hittar på cupévärmaren som vi gömt där någonstans i våras...

Har städat ur husvagnen idag :( - Inte så kul....Känns vemodigt som bara den...Att sommaren gick så fort, lika förvånad varje höst att dom där sommar-månaderna går så mycket fortare än alla andra månader på året är väl konstigt:) - men det är väl så tiden går fort när man har roligt:). På Lördag ska vagnen köras till sitt "vinteridé" och det dröjer 6 månader innan vi ses igen...Hoppas det går fort....:)!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar