tisdag 29 september 2009

HELGEN KOM...OCH GICK

Nu har dagarna dragit iväg sådär fort igen, så jag inte hunnit med att skriva:). Ibland bara passerar tiden så fort att man bara hinner med det nödvändigaste...
I Lördags åkte vi till mamma och pappa. Firade "pappsen" som hunnit bli 69 år, hjälp! var tar åren vägen? Det vart som vanligt alldeles för mycket fika, tårta, mat, efterrätter, godis...Och inte tackar man nej såklart, utan äter tills man mår illa:).
Kom hem från dem i Söndags kväll, så helgen gick snabbt förbi...

Fick bl.a. god tårta...

Min barndoms gamla vyer:) - var höstlika nu....

Igår Måndag började jag dagen hos frissan...lite "toppning" bara, med kort hår får man ju springa där var 6:e vecka för att hålla frisyren i ordning...Beställde även tid nästa vecka för att lägga i lite färg och fräscha slingor, piggar alltid upp lite....Hade sedan en lugn dag i "höstrusket", började blåsa och regna som tusan framåt kvällen, naturligtvis som mest just när det var dags att gå ut på vovvens kvällspromenad:). Sedan var det snart dags att bege sig till jobbet...Och nu är det Tisdag och jag har för inte så länge sedan klivit upp ur min "skönhetssömn":), för att fixa runt lite här hemma några timmar innan jag ska dra till jobbet för ännu en natt.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar