onsdag 23 september 2009

KRÅNGLANDE DATOR

Nu var det ett tag sedan jag skrev....det beror på att datorn krånglat:(. Den har varit seg länge och det har inte alltid gått att komma ut på den....En datakille från Glocalnet sa att han trodde att rautern tappade minnet ibland och inte hittade lösenordet...så jag gick in på den där "piilemojjens" inställningar och skrev om lösenordet....men det skulle jag aldrig ha gjort, för det var ett gammalt lösenord jag hittade så då gick det absolut inte att komma ut på nätet - det nya lösenorden vi måste ha fått någon gång hittade jag inte - så vi ringde Glocalnet - det måste skickas med posten för er säkerhets skull, sa dom...-Vi skickar det det direkt, sa han. 5 dagar tog det....Men nu är det här och jag har lyckats koppla upp mig igen:). Känns bra:), gud vad man blir handikappad utan dator när man är van att ha den...Man kommer på en det ena och en det andra som man ska titta på........
En tillbaka-blick på veckan som gått kommer, ska vila lite först bara...mår nämligen inte riktigt bra - Lite dålig i magen, knäsvag och lite varm...Hm, vet inte riktigt vad det är - men inte riktigt som det ska i allafall...:(.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar