torsdag 6 augusti 2009

TORSDAG


Ännu en solig och varm dag ser det ut att bli. Vilken tur jag hade med min lediga vecka! Att det var just nu som sommaren kom tillbaka lite.......
Igår var jag bara hemma och "latade" mig hela dagen alldeles för mig själv....ja, hunden hade jag ju som sällskap förstås. Jussi jobbade och barnen gick till simhallen med kompisar på förmiddagen och kom inte hem förrän klockan var 5, trodde nästan jag skulle få efterlysa dem:), men dom hade det tydligen så kul där så dom ville inte gå hem i första taget. Hade ju även skickat med dem pengar till att äta något, så det gick ju ingen nöd på dem......

Idag kommer "stora dottern" (Nettan) hit och hälsar på lite, hennes sambo jobbar och inte heller lille Tim kommer med den här gången - för han skulle följa med sin farmor och hälsa på hennes syster.

Tänkte jag skulle ta med alla mina flickor och fika vid hembygdsgården idag, är så fint där nu....och mycket gott fika finns där också:) och de gillar vi ju alla....Om än jag nu då för nöja mig med en macka eftersom jag börjat "äta lite nyttigare" igen:):):).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar