tisdag 18 augusti 2009

TISDAG - JAG ÄR TRÖTTER...

Trött idag. Har jobbat i natt och ska jobba en natt till....har noll inspiration, ont i ryggen, seg som en deg helt enkelt:).
Dessutom regnar det och är grått och trist..

Det här blir nog det negativaste inlägg jag skrivit hittills:). Men man måste ju ha såna dar ibland också...
Sov fram till 13.30 då klockan ringde - hade tid hos frissan idag, klippte mej lite...bara mest topparna som vanligt...beställde ny tid nästa vecka för att fylla på med lite färg på "gråstråna" som börjar kika fram igen - dom vill jag inte se:).
Åkte till apoteket och köpte lite Zon, som jag ska smörja in min onda rygg med...känns som jag blivit överkörd av en ångvält, öm i hela dj-a ryggen....vet inte vad jag gjord heller...
Det enda jag ska göra idag är att laga lite mat, makaroner och stekt falukorv:), vilken kulinarisk upplevelse det kommer bli:)
Sen ska jag bara "softa" och vila tills det blir jobbdags. Ja, jag vet inte bästa medicinen mot ryggont och trötthet - mitt förnuft säger att jag borde ta en långpromenad med hunden istället:).
I morgon är en annan dag - då kommer jag tillbaka med nya friska tag:).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar