söndag 23 augusti 2009

HÄRLIGA LÖRDAG...

Hade en väldans skön dag i går. En riktigt mysig "hemma-Lördag" med humöret och vädret på topp:). Var ute mest hela dagen i trädgården och bara slappade och hade det skönt i solen.
Fram på eftermiddagen grillade vi...

Denna mysiga dag ville vi även toppa med lite god efterrätt - jordgubbar i ugnsform med riven vit choklad över (som får stå i ugnen ca. 8-10 min i 200gr.), så hade vi vaniljglass till det, det är supergott!!!

Några glas rött gick ju naturligtvis ner också...

Avslutade kvällen i bastu-stugan. Satt där inne i flera timmar och "filosiferade" - är så skönt att sitta där ute och "relaxa" lite.... lyssna på lite musik och slappna av...


Mina fina flox blommar nu......tycker så mycket om den blomman. Minns den från då jag växte upp den fanns i alla trädgårdar runt om där jag bodde...och jag tyckte redan då att den var så fin. Har länge velat ha dessa i min trädgård, så förra året köpte jag några stycken - som nu är så här fina... Riktig nostalgi för mig:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar