tisdag 25 augusti 2009

TISDAG


Ja, då har en ny vecka börjat...Igår måndag höll jag mig mest hemma med min sjuka dotter. Frida har som vanligt vid skolstart lyckats bli förkyld....slår nästan aldrig fel....
Var i allfall ut och handlade med min nu höggravida dotter. hon börjar få det lite svårt at ta sig fram:), hugger där nere som knivar då hon går, beror enligt barnmorskan på att barnet ligger väldigt långt ner och "pressar" och trycker på nerver. I morse ringde hon och berättade att hon haft ont i ryggen i natt och att det vart rosa på papperet då hon gick på toa.......så kanske får vi snart se ett sådant här litet underverk igen....

TIM 6 TIMMAR GAMMAL

Det är 8 dagar kvar till beräknad förlossning - men jag tvivlar på att hon behöver gå så länge till...Men man vet ju aldrig säkert - kan ju vara flera veckor kvar ändå...Det är lurigt det där...


************************

Ska nog tillbringa en del tid ute i solstolen idag - bäst att passa på, vi har ju verkligen haft underbart sen-sommar väder senaste dagarna. Ska börja läsa i min nya bok, den senaste av Marie Jungstedt, den dubbla tystnaden - återkommer med en recension då jag läst ut den:).

Annars blir det nog inga större projekt gjorda idag...som vanligt tar jag det lugnt min lediga vecka och laddar batterierna lite:).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar