fredag 28 augusti 2009

KOM I FORM

köpte en sådan här för några dagar sedan att spara till helgen, någon som tror att det finns något kvar av den idag!:). Nä, just det, jag skulle inte ha någon sådan här överhuvudtaget....men det är inte mycket att göra något åt just nu.......
Funderar på en"Kom i form-kurs": Landstinget västmanland har just nu ett projekt "Hälsocenter" för att hjälpa folk att komma igång med sitt nya hälsosamma liv...Att äta bra och motionera mera och säkert mycket annat bra som kan "peppa" och ge en en stor spark i baken:).
Det är precis vad jag behöver. Har ständigt dåligt samvete för att jag inte rör mig mera och för att jag äter så mycket onyttigt...Äldre blir man och börjar även tänka på hur insidan av kroppen mår av alla onyttigheter - och på inte tal om hur man ser ut:). 25 kilo ner det blir något att bita i de....men jag vet ju att det är fullt möjligt bara inspirationen fanns där....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar