söndag 16 augusti 2009

HELGEN SOM GÅTT...

Ja, då var ännu en helg snart förbi då......Har inte hänt mycket alls.....Igår kväll kollade vi på sommarkrysset...Sen hade vi vår egen lilla "underhållningsduo" Linn och Frida som uppträdde för oss:). Dom älskar att hitta på en massa "tok" som vi får vara publik till:):


Slog mig i går kväll så förskräckligt mörkt det blivit om kvällarna....Har lite delad åsikt om vad jag tycker om det....Sörjer att sommaren snart är slut samtidigt som jag tycker det är mysigt när det blir mörkt så man får tända en massa ljus igen......
Har lite "panik" just den här tiden när jag känner att det går mot höst, skolorna börjar....alla måsten börjar tränga sig på igen....Men det brukar gå över när man väl tagit klivet över den där fasen......
**************************
Idag har jag inte gjort många knop:). Följde med "gubben" en tur med hunden på förmiddagen. Sedan kom sonen och ville ha hjälp med sin bil av Jussi, så jag satte mig på trappen och läste i solskenet, ganska skönt - men det blåser rätt friskt idag.
Var ej sugen på att laga mat idag, så vi beställde mat ifrån Thai-restaurangen.Stekta nudlar med kyckling, morot, vitkål, purjo...(och några fler ingredienser som jag ej kommer ihåg) vart min middag idag.
Sen har jag suttit här framför datorn nu ett bra tag och kikat runt på "ditten och datten". Ungarna leker med kompisar och gubben tittar på friidrott......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar