onsdag 19 augusti 2009

ONSDAG

Jo men visst - idag sken solen när jag vaknade - en av de bästa humör-höjare man kan tänka sig:). Sommaren är nog inte riktigt slut ännu ändå....







Vaknade förresten av att mobilen ringde. Det var från Fagersta-posten. Jag hade skickat in en bild via MMS till en tävling dom haft över sommaren - bästa sommarbilden.

Jag hade valts ut att få 3:e pris i den, lite kul om än inga svindlande vinster precis, ett USB-minne...men det kan man ju få användning för i alla fall...så tack för det:).

Skickade in denna bild på Linn och Frida i solnedgång...vid Östra camping...





*********************************


Har fått hem några bodysar idag som jag köpt på tradera (nyvara). Har börjat inhandla lite till den kommande bebisen...mitt lilla barnbarn. Idag är det precis två veckor tills tiden går ut, så den lilla kan ju komma när som helst nu. Lilla tim är född 5 dgr. före beräkning så Nettan hoppas ju naturligtvis att det ska komma lite tidigare även denna gång..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar