onsdag 13 maj 2009

DRÖMMAR OM BOHUSLÄN

Vi har just bokat campingplats på Solviks camping vid Kungshamn. Jag har fått som jag vill i år -Jippi!!!! Bohuslän är i särklass min favoritplats av alla ställen vi besökt runt om i vårt avlånga land. Jag älskar havet och kombinationen hav och klippor det är det optimala för min del. Jag skulle kunna åka dit varje år om jag fick bestämma:), men det får jag ju inte då jag har resten av min familj att ta hänsyn till:). -Men i år är det dags igen. Tänk att en ljum kväll sitta i ett klipp-landskap med utsikt över öppet hav och se solen gå ner....Käka nyfångade räkor, lite gott bröd och ett glas vin och jordbubbar till efterrätt - då är livet på topp!

Tillbaka till verkligheten just nu, jag ska ut och gå med hunden, inte så dumt det heller i solskenet:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar