torsdag 14 maj 2009

TORSDAG FÖRMIDDAG

Vaknde före fem i morse då "gubben" gick upp för att åka till jobbet. Vart helt klarvaken och trodde inte jag skulle somna mer....av någon underlig anledning vaknade ungarna oxå, ingen av oss brukar annars gör det - så jag vet inte vad det var för speciellt idag. Kvart i sex hörde jag att dom gick ner - själv låg jag kvar och somnade och vaknade - och somande och vaknade o drömde en massa knasiga drömmar....Kvart över sju klev jag upp.
Skickade iväg L till skolan och skjutade F till min kusin, för hon ska praoa en dag med henne på dagis. Får väl se vad hon tycker om det, när hon var mindre var hon inte förtjust i småbarn:), minns hur hon vart helt galen om hon hörde ett barn som skrek - hon höll för öronen och vart riktigt sur:). Men nu har hon ju blivit lite större och blivit moster till T, så jag tror hon fåttt lite annan syn på det där med småttingar.
Ska snart ta en tur med hunden igen som vanligt. Lite blåsigt och kallt idag tyvärr. Igår var det lite finare och solen var framme rätt mycket - men även regn då och då. Försökte flera vändor sätta mig ute och sola lite - men var enda gång jag gjorde det så vart det genast mulet och började regna:). - Så tillslut gav jag upp...
I eftermiddag ska jag och L och och hämta F igen hos kusinen - ska då passa på att stanna där o umgås lite....blir inte allt för ofta fast vi bor bara en mil ifrån varandra. Men när det väl blir av så är det alltid lika trevligt:).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar