lördag 14 november 2009

LÖRDAGSMYS

Har fixat till mitt väggord nu, vill ju inte sätta upp den direkt på en vägg då det kan vara svårt att få bort från tapeten sedan, så jag satte den på ett vitt papper och ramade in med en svart ram, vart rätt fränt tyckte jag....


Börjar få lite "jul-feeling" nu:). Har köpt ett par såna här "minigranar", ska ha på lite glitter eller något sedan när det närmar sig advent lite mera.


Har även tjuvstartat lite med "ljusris" - men det är väl inte jätte juligt, tycker man kan ha det ändå...behöver lysa upp denna trisa November lite för att stå ut:) - idag har det verkligen varit hur grått och trist och mörkt och regnigt som helst...Trött blir man.
Men det finns en sak som jag älskar med denna tid...och det är att tända levande ljus i massor, tycker man skapar en magisk stämning då - Så det är vad jag tänker göra nu...Lite mys med familjen, nåt gott att tugga på och ett par glas rött...blir en perfekt Lördagskväll så här i November:).


1 kommentar:

  1. Vad du pysslar och vad duktig du är.. och vad fint de blir.. kram kussen i skogen.

    SvaraRadera