tisdag 3 november 2009

BRÅDA DAGAR...

Oj vad tiden rusar iväg nu....Idag har vi målat i 8 timmar!!! Men vad mycket vi gjort, blir nog klar med det mesta av måleriet i morgon och det blir så himla skönt!!! Sen vill jag inte titta åt en målarburk eller pensel på länge:).
Ja inte förrän till våren då vi ska måla om huset utvändigt - det blir nåt att bita i det...men det behöver vi ju inte tänka på än:).
Har varit lite låg idag...lite frusen och huvudvärk - beror på att jag var och tog vaccin mot den där "kulltingfrossan" igår, men jag klarade mig nog lidrigt undan ändå, har hört fler som blivit riktigt dåliga efter den. Jag bestämde mig efter mycket tvekande att ta den mest på grund av mitt jobb, för att inte smitta andra som kan bli lidande av det...
Var på min "kom i form" grupp i går också...det går framåt tycker jag...Har gått ner 4 kilo sedan vi började. Tänk vad lite gruppstöd och peppning kan göra...Tycker jag fått lite andra perspektiv både när det gäller motion och kost, så jag är verkligen glad att jag tog steget och anmälde mig till kursen.
Blir inte mera skrivet idag...Nu väntar en promenad med vovven innan jag sjunker ner i tv-soffan:).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar