torsdag 10 december 2009

REDAN TORSDAG...

Oj vad veckan drar iväg snabbt...Igår var det "klipp-dag" för nästan hela slanten. Först var jag iväg till Smedjebacken med Anton, så nu har han snaggats, badats och klippt klor så han är i tipp-topp till jul:). Medans han fick sin "behandling" tog jag en tur in till Ludvika och DollarStore, handlade lite smått o gott där...Sedan åkte jag tillbaka till Smedjebacken och var in på "Nisses", där också ett och annat hamnade i kundvagnen...Köpte några julklappar bl.a.
Sedan när vi kom hem var det dags för Linn och Frida att klippa sig...så då lämnade jag av hunden och lastade in tjejerna istället - så vart dom också julfina i sina hår...
Idag tog jag mig lite sovmorgon, vinkade av barnen och gick sedan och sov fram till halv tio, det var skönt:). Ska snart iväg och lämna in bilen på verkstan, måste byta någon grej i fläkten, funkar ej som den ska på framrutan, så det blir alldeles "immigt" , lite farligt när man inte ser ordentligt ibland...så det måste fixas - och vips blir man 3000 kr. fattigare:(.
Annars blir det nog lugnt idag....ska kanske slå in lite julklappar som jag köpte igår...så får man väl ladda lite för jobb-helgen som det blir nu...inte så lockande - trots att jag tycker mycket om mitt arbete och inte skulle vilja byta - Men det vore väl illa om man heller var på jobbet än hemma.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar