fredag 11 december 2009

FREDAG


Just precis...Fredag, jobb och huvudvärk...Rimmar inte bra - tur att det finns Ipren:). Även om det inte hjälpt fullt ut idag då jag har en sprängade huvudvärk...men det får väl gå ändå, hej och hå:-D. Får ofta "skallebank" då jag vet att jag har en hel lång jobb-helg framför mig, spännings-huvudvärk kallas det väl:).
Har städat idag vilket var välbehövligt då det ej vart gjort förra Fredagen då vi åkte bort...Men jag väntade tills gubben kom hem från jobbet så han fick ta sin del av det hela:). -Åh, är städningen kvar sa han då han kom hem....-Ja såklart den är , sa jag, du brukar inte ha städat den Fredan när du är långledig och jag har jobbat...Då kunde han ju inte annat än hålla med:-D.
Sen vart det lite handling på stan och beställning av pizza till kvällsmat, skönt att slippa laga mat...Sedan tog jag mig ett par värktabletter och vetekudden runt nacken o la mig i tv-soffan och "softade" ett par timmar....så nu är jag väl snart redo för att åka till jobbet:).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar