tisdag 1 december 2009

EN VANLIG "SKETEN" TISDAG:)


God morgon...eller god eftermiddag snarare:). Har jobbar i natt och sedan snusat och sovit i si så där en 6 timmar...pigg? -Nä de var väl att ta i:). Känner mig ungefär som apan (eller va det nu är) på bilden ovan:). Hann precis se solen i en liten stund då jag vickade på persiennen - men nu är det påväg att bli mörkt igen.
Inte mycket att berätta idag...En vanlig "sketen" Tisdag, som går i lugnets tecken. Laga lite mat och elda i panna så värmen står sig här inne är väl de mest avanserade som står på programmet denna eftermiddag:). Annars ska jag nog bara lata mig tills det blir dags att dra till jobbet för ytterligare en natt. Och så måste jag väl kolla till min farm:) - Har lyckats bli lite smått beroende av spelet Farmville på Facebook:-D. Jag sår och skördar och sköter djur...Ha,ha precis som om man inte skulle ha nog att göra i sitt verkliga liv:-D. Gubben min bara skakar på huvudet o tycker jag är hel-knasig när jag sitter där och leker:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar