torsdag 3 december 2009

MÅNGALEN....

Brukar sällan ha problem att somna, speciellt inte då jag jobbat några nätter...Men igår när jag släckte lampan insåg jag att det här kommer aldrig att gå - kände mig helt klar och pigg i knoppen. Vände och vred mig gjorde jag både länge och väl, slutligen provade jag att vända mig helt om i sängen med huvudet i fotändan:) - vred och vände mig ytterligare.......Somnade väl någon gång tydligen, men inte vart det många timmar...Var sedan upp och vinkade av flickorna när dom gick till skolan, tänkte sedan lägga mig och sova lite till eftersom det vart så dåligt med den varan i natt - Men tji fick jag...kunde inte somna då heller - så det var bara att kliva upp. När gubben vaknade ett par timmar senare och jag beklagade mig över min sömnlösa natt sa han: -Ja men det är ju fullmåne...du är väl mångalen.......Så där fick det sin förklaring:)

1 kommentar:

  1. ja de ligger väl i släkten, jag har sovit dåligt i flera nätter nu, jag känner också av fullmåne. Så galenheten ligger i släkten så du är inte ensam hahahah.. Sköt om dig
    kram kussen i skogen..

    SvaraRadera