lördag 2 januari 2010

NYTT ÅR


Oj vad tiden går....nu har nyår passerat också. Det vart lite fest med god plockmat och lite dryck....eller kanske snarare lite för mycket dryck:) -Det var länge sedan jag hade mig en riktig "rotblöta" så det bjuder jag på:). Dagen efter var ju då inte lika kul...Men det är väl smällar man får ta ibland:) - dock inte för ofta:-D.

Idag är allt som vanligt igen...Jag skulle jobbat denna helg - men tog semester de två första nätterna så det blir bara Söndag kväll jag ska iväg - skönt! Gubben däremot har 12½ timmars- dagar både Lördag och Söndag, så honom ser vi inte så mycket av...
Har skottat snö idag, hade ju som vanligt kommit en dos av det i natt igen:), det räcker nu tycker jag...Ok, jag vill ha snö när det är vinter...Men det finns så det räcker gott och väl nu:). Har även tagit en skön promenad med hunden - var bara kring 10 grader idag på dan och det tycker man ju är rätt skönt nu mot när det är 20...
Nu väntar matlagning, lövbiff och pomfritte enligt ungarnas önskan, sedan väntar en lugn skön och vit hemmakväll:).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar